Items : 0
Subtotal : Ft
View CartCheck Out

Az immunrendszer alulműködésének tünetei

Mivel sokféle kórokozó okozhat betegségeket, az immunrendszer alulműködésének tünetei is különbözőek lehetnek. A következőekre fordítson figyelmet:

• Allergiák

Az allergének további kísértést jelentenek a szervezet számára. Egyes fajtáira érzékenyebb lehet, mint másokra, de az, hogy a szervezete mennyire képes az allergénekkel felvenni a harcot, az immunrendszerének állapotától függ. Sok esetben az allergiás reakciók sikeresen csillapíthatóak vagy megszüntethetőek az immunrendszer erősítése által.

• Nehéz sebgyógyulás

Szintén az immunrendszer hiányosságait jelzik a sebgyógyulás folyamatában fellépő nehézségek. Ez általában a cinkhiánnyal áll összefüggésben; a cink elősegíti a sejtregenerálódást és a sebgyógyulást, azonban a jelenség okai eltérőek lehetnek, és senki sem állíthatja, hogy az immunrendszere tökéletes.

• Fáradtság

A krónikus fáradtság az immunrendszer alulműködésére utal.

Természetes, ha kemény munka, edzés, vagy hasonló ok miatt elfárad, ahol a fáradtság egy normális következmény. Azonban, ha mindig fáradtnak érzi magát, ha könnyen kifullad, és ha kis változások is befolyásolják az energiaszintjét és a hangulatát, az nem természetes, és az immunrendszer alulműködésének egyik tünetét jelenti.

• Gyakori bakteriális fertőzések

Ha gyakran látogatja meg az orvost, és antibiotikumokat kell szednie fül-, tüdő-, torok-, vagy ínygyulladásra, ez is annak a jele, hogy a szervezetében az antitestek nem veszik fel a harcot kellő mértékben a betegség ellen. Meg kell tanulnia, hogyan erősítheti meg az immunrendszerét.

• Gyakori vírusos fertőzések

Elkap minden vírust a környezetében, és azt gondolja, azonnal betegszabadságot kell kivennie, ha valaki más megbetegszik? Kétszer is megkapja az influenzát minden évben, és problémái vannak a herpesszel? Gyakran kap vírusos torokfertőzést vagy a megfázás tüneteivel küzd? Ennél világosabb jelre nincsen szüksége! Egyértelmű, hogy dolgoznia kell az immunrendszerének megerősítésén.